taouew.blogg.se

2012-12-13
16:17:42

HALLOJ!
Nou sitter jag här och typ skriver på min novell som ska vara klar på måndag :O Men jaja. Jag skulle hängt med till träningen idag.. men sån otur som jag har så ska pappa hämta Calle och Maia och han har bara två passagerare platser i hans bil, så då kunde jag inte hänga med :I Nu ska jag berätta min oturhet! HAHA Jag har ju brutit min tå som ni kanske vet.. så jag kan inte vara med och träna och inte vara med på idrotten hellä. Och mina nycklar försvann i går men dom hittade jag idag :) Och så skulle jag byta kod på min mobil.. men sen när jag skulle testa den så hade jag glömt av den :P så nu måste jag ansluta den till Itunes och då raderas allting på hela mobilen FML!! // ALICE :*****

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: