taouew.blogg.se

2012-12-04
16:51:00

FÖRLÅÅT!
Asså förlåt att jag inte har bloggat så mycket.. eller faktiskt typ ingenting :/ Men jag ska i iaf FÖRSÖKA blogga någon gång om dagen :D Men idag när jag vaknade ramlade jag typ ihop.. för jag hade glömt av att jag hade brutit tån -.- DE GJORDE SUPER ONT ! sen fick jag skjuts till skolan, och kom på att jag hade glömt mina nycklar hemma. så då ringde jag mamma och sa att hon skulle hämta dom. och efter typ 5 minuters väntan kom Moa :D så då fick jag lite sällskap :)... men sen gick de typ en kvart till och lektionen hade redan börjat så jag ringde mamma och frågade när hon skulle komma.. när hon svarade sa hon att hon var på motorvägen och hade glömt av de :O Då fick jag och Moa "*****" Men vi fick vänta.. när hon kom så "sprang" (gick vi så fort vi kunde) till klassrummet. OXH SEN HAR DAGEN VARIT TYP SOM VANLIGT, FÖRUTOM ATT VI HADE ETT PROV SOM GICK SÅDÄÄR :) // TJOOBAJ ALICE :**

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: