taouew.blogg.se

2013-02-20
18:28:00

AjAj..
HeeJ! 
Igår när jag åkte skidor va det jätte roligt! Jag hoppade och åkte mycket med William. En gång när vi skulle åka ankarlift så frågade jag Wille om vi skulle hänga bakom liften sista biten.. han sa ja, och när vi skulle gå bak så fastnade han med jackan i liften och då kunde inte jag komma bak så vi åkte mer och mer åt samma håll. 
Efter några meter sen så ramlade båda av hjämte liften och kunde inte komma där ifrån... Men såklart så efter ett tag kom vi upp från snön och kunde åka vidare. Hehe! 
 
När det var någon timma kvar så skulle jag åka snowboard med Eric, det gick jätte bra. Eftersom jag inte vanligtvis åker snowboard så ramlade jag såklart ganska många gånger.. 
Och en gång hade jag lite extra otur och bröt ena handleden. Så nu får jag gå med gips i 3 veckor -.- 
Skulle göra mycket dessa veckorna t.ex. spela massa matcher, åka Snowboard, och åka på skidsemester i Norge och massa mer... 
MENMEN.. Sånt är livet! 
/Alice
 
 

Kommentar:
#1: Karro

Kan inte ni ha frågestund snart igen?? :D

Svar: jo, det kan vi säkert haha!
ALICE DYRENDAHL & TILDA BERTILSSON

2013-02-21 @ 20:51:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: