taouew.blogg.se

2013-03-08
21:27:35

Bracelet
Blev sådär nöjd med redegeringen på den sista bilden men hyfsad blev den. 
 
Älskar mitt armband som jag köpte på Rabalder på Öland i somras.. Det har varit borta i några månader men mamma hittade det för några veckor sedan när hon städade. TUR. 
Jag ska försöka börja lägga upp mer ''riktiga'' kort som är tagna med systemkamera och inte med iPhonen. Fast det blir ju lite iPhone kort för att jag bloggar med mobilen i skolan osv. Men när jag är hemma ska korten få lite bättre kvalité hade jag tänkt.. 
Pussokram! / Tilda

Kommentar:
#1: Alajs

Vilket redigerings program använder du? :) :*

Svar: Jag har redigerat de här bilderna på picmonkey.com. Skitbra sida! :*
ALICE DYRENDAHL & TILDA BERTILSSON

2013-03-09 @ 19:41:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: