taouew.blogg.se

2013-03-06
17:45:00

TTRRYYSSIILLL! :D
HEJ! 
Nu sitter jag och gör lite engelska och matte.. Jag ska ju åka till Trysil på Lördag så jag får jobba iförväg nu så jag inte är så mycket efter när jag kommer tillbaka. Jag ska vara borta i en vecka, men det är ju studiedag på Måndag så jag missar bara 4 dagar! :) 
 
 
Eftersom jag inte kommer vara i Sverige så kommer jag inte ha något internett -.- 
Utan intenett kan man ju inte vara inne på instagram, skype, facebook, blogg.se. Whaaaa!  
Får lägga ut en bildbomb här efteråt! :) 
 
Men det jobbigaste med att åka är att jag inte kommer kunna åka skidor på söndagen, måndagen och kanske tisdagen. Jag ska ta bort gipset på Tisdagen. Och då är ju inte armen speciellt stark så man kan hållia i en stav :O Men vi får se! Det kanske går hur bra som helst!! 
OOHERREGUDVADJAGBABBLAR!
/A
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: