taouew.blogg.se

2013-02-09
19:20:43

VADSOMHÄNT
HEJ!
Ni kan ju inte mer än att hålla med om att vi har bloggat sämst senaste veckan..
Men jag har inte haft lust att blogga och inte tillräckligt med tid.
Aja, skärpning! Hhaha, ska försöka att blogga mer..
••••
Igår spelade vi match mot Sävehov som ligger 1:a eller 2:a i Göteborgsserien och vi vann med 10-6! 6:e vinsten i rad! Jag gjorde inga mål och fick en utvisning.. 
Sen åkte laget till donken och käka där och sen sov jag och Alice över hos mig.
Idag fotade jag och Alice på förmiddagen! Försökte få upp bilderna på macen precis men det funkade inte så kan  inte lägga upp dom! Men det funkar kanske senare, då kan jag lägga upp dom! 
Sen åkte jag och Alice till Sparbankshallen för att träffa Maia och Lisa för vi fyra skulle moppa golv på A-lagsmatchen (handboll) men då hade de redan valt några 98:or som skulle göra det.. Så vi satte oss och kollade på matchen istället och träffade Linnea, Daniel, Fabian, Max, Teo och Melvin som vi var med där! HKV förlorade med 34-30 tror jag.. SYND! Men dom mötte serieledarna så det kanske inte var så konstigt.. 
Nu sitter jag hemma och ska snart äta.. Sen ska vi dra iväg till familjen Johansson och kolla Melodifestivalen! Hoppas artisterna är bättre idag än förra lördagen för dom sög.. 
PUSSHEJ/Tilda
Jag blev iiinte bra på bilden.. haha därför den svarta grejen.. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: