taouew.blogg.se

2013-02-10
18:27:00

WE ARE THE CHAMPIONS
Hej. 
Just nu är jag GLAD.
Men det var jag inte imorse..gick och la mig vid halv 2 eftersom vi var hos några kompisar och gick upp halv sju idag för att vi skulle spela match! Då var jag inte så pigg kan man väl säga.. somnade när jag åt frukost.. 
Jag, Alice och Lisa åkte i samma bil! Vi hade kul fast jag och Lisa sov halva vägen till Göteborg, haha! 
Första matchen vann vi med 16-10 och andra vann vi också med 19-11! Det går bra nu! 8 segrar i rad! Hösten förra året förlorade vi alla matcher.. till skillnad från nu när vi ligger 1:a i serien, WHOOP WHOOP!
När jag kom hem gjorde jag Oboy och la mig i en hög på soffan..
Nu sitter jag och lyssnar på Believe skivan och tragglar alla rapper som finns på den!
Pappa har precis vart och hämtat pizzor, söndagsmys! Så ska äta nu..
CHHAAAOOO! /TILDA
passande låt :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: