taouew.blogg.se

2013-03-17
19:12:41

Min dag
Hej,
Jag har inte kunnat blogga idag eftersom jag har varit i Göteborg och spelat match!
Vi förlorade :/ Jag tror nog aldrig att jag har varit så arg på en match (om man inte räknar med fotbollsmatcher) jag och Hanna spelade kanter och så fort vi fick bollen nästan brottade dom ner oss och rivde oss. Hanna hade massa rivmärken på armarna och mina armar var röda för att dem hade dragit i mig så mycket. Jaja, dem lär väl sig att spela handboll såsmåningom.
Men jag, Lollo, Maia och Lisa åkte i samma bil och vi hade det asroligt! 
Vi åkte till donken och där döpte vi en ketchup till Lars. Han rökte fast det stod rökfritt på väggen och sedan började han att knarka också! :O Det är nog bara vi som fattar. Seriöst vi låg nästan på golvet för att vi skrattade så mycket! Haha! Våran humor suger.
Den åkte jag hem och chillade i någon timme. 
Sen åkte jag till sparbankshallen, där var halva handbollslaget. Vi kollade när Alaget spelade!
De var jättebra första halvlek men andra var dem rätt dåliga..
Dem förlorade också..
Men i halvleken fick man gratis glass! ++++++++
Haha, jaa men nu har jag precis kommit
hem och ska käka snart!
Puss hej! /tilda

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: