taouew.blogg.se

2013-02-12
20:22:01

Lov Snaart !
hellowie! Som ni ser på bloggen så är det just nu typ bara Tilda som bloggar.. Och de är därför att jag tycker de är så sjukt jobbigt när folk skriver på sina bloggar typ att " nu har jag kommit hem från skolan och ska plugga lite och sen träna"... Och de är typ de Jag gör på dagarna nu för tiden, Haha. Så därför har jag liksom inte kommit på något att skriva förutom det då. Men nu när de snart är LOOV, JA.. längtar jäätte mycket! men aja.. då kommer jag göra saker nästa varje dag, nästsan hela veckan är redan uppbokad :D
Två av dagarna ska jag åka skidor/ snowboard i ullericehamn, och någon annan dag ska vi bort och så..
 
Men jag kanske bloggar någon gång till dess men nu ska jag titta på bygglov och mysa med familjen!
Detta blev ett tråkigt inlägg men nu vet ni iallafall :))
PussHej / Alice :**

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: